1307180596_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Lohdutuksen sana sinulle


"Sillä minä kasvatan umpeen sinun haavasi ja parannan sinut saamistasi iskuista, sanoo Herra, sinut,Siion, jolla on nimenä "hyljätty", se, josta ei kukaan välitä" Jer. 30:17


Oletko, ystävä joutunut kokemaan jotakin tälläista viime aikoina? Oletko kokenut iskuja ja haavoja ystävien huoneessa, jopa sukulaisten. Niinhän Jeesuskin joutui.

Oletko kokenut kipeitä sallimuksen sauvan sauvan iskuja? Uskovainenkin joutuu niiden kohteeksi Jes. 30:32.

Jeesus välittää sinusta. Hän, joka on kaiken käynyt läpi, tuntee tuskasi. Hänellä on valta auttaa sinua antamaan anteeksi ja unohtamaan. Kiitä Vapahtajaasi!

"Tulkoon sinun lempeytesi kaikkien tietoon. Herra on lähellä." Niin - että ihmiset sanoittakin voisivat läheisyydessäsi kokea, että Herra on sinua lähellä.

Sisaruudella Viena Maria Hautaniemi


Kun minä tämän luin, herahdin itkemään. Tässä on se lohdutus, jota olen niin kauan odottanut. Olen aina kokenut olevani hyljätty, koska en kuule  enkä osaa seurustella. Olen seurassa kuin seurassa hiljaa. Joskus jotain sanon. Jälkeen päin totean, olisi sekin saanut jäädä sanomatta.