SSM14139-normal-normal.jpg


OLET KALLISARVOINEN JUMALALLE
by David Wilkerson


"Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta, se on Jumalan lahja, ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi" (Ef.2:8-9).

Vaikka eläisit 500 vuotta, et eläisi tarpeeksi pitkään miellyttääksesi Jumalaa teoillasi. Ei väliä, kuinka kovasti yrittäisit puhdistaa itsesi, Jumala ei hyväksy sinun lihaasi; se ei voi uudistua. Kaikki liha pantiin pois ristillä. Nyt uusi Kristus-ihminen on tullut esiin. Todellinen usko on luottamusta siihen, mitä hän on tehnyt vuoksesi.

Saatat sanoa: " Voi, kyllä minä uskon että Jumala on mielistynyt uskollisiin pastoreihin. He rukoilevat ja viettävät niin paljon aikaa hänen Sanansa äärellä. Voin myös uskoa, että vanhimmat ovat kallisarvoisia hänelle. He ovat kestäneet kärsimyksiä, koetuksia ja taisteluita ja selviytyneet niistä voittajina. On vaikeaa uskoa, että tällainen ongelmainen, epäonnistuva uskova kuin minä olisin kallisarvoinen Jumalalle. Hän varmasti inhoaa minua, koska elämäni on täyttä vuoristorataa. Minulla on ongelmia, joista en näytä pääsevän eroon. Uskon hänen yhä rakastavan minua, mutta on hän varmasti pettynyt minuun."

Ymmärrä Jesajan ihmeellinen profetia armosta, kun Jumala sanoi: "Minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet minun"(Jes.43:1). Tämä profetia lausuttiin kaikille, joita oli ryöstetty, tuhottu, jahdattu ja heitetty vankeuteen - kaikki oman tyhmyytensä ja epäuskonsa vuoksi.

Juuri silloin Jumala sanoi heille: "Nyt, kaikkien epäonnistumisiesi jälkeen, minä tuon sinulle toivonsanoman vain, koska sinä olet minun!"