1271233567_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Rukouksen maailma on kuin ihana puutarha, jossa kasvaa kaikkia ihania kukkia ja hedelmäpuita. Sinne Mestarimme vie väsyneet lapsensa lepäämään. Hän jopa kaipaa, että lapsena tulisivat kertomaan hänelle, mikä painaa ja keskustelemaan hänen kanssaan. Jumala haluaa kohdata meitä yksin. Jeesus oli paljon rukouksessa yksin Isän kanssa.

Rukouskammio on yksinäiselle suuremmoinen terapeuttinen hoitopaikka. On yksi, jolla on aina aikaa minulle, aikaa kuunnella. Hänelle minä merkitsen paljon. Hän rakastaa minua sellaisena kuin olen, ilman että minun täytyy yrittää olla jotakin. Onnellinen hän, joka on löytänyt rukouskammion ja asuu siellä, eikä vain silloin tällöin vieraile siellä.

Siellä sinä kohtaat rakkauden, jonka ainoa halu on antaa ja lahjoittaa meille kaikkea muutakin Hänen kanssansa. Sydämen jano kuuntelee Jumalaa ainoastaan sydämellään ja näkee hyvin.

Rukous on rakkaussuhde. Rukoushetki on rakastetun tapaamista. Jumala on luonut ihmisen itseään varten.

Lähestykää häntä, niin hän lähestyy teitä. Silloin minun armollinen Jumalani käy minua kohden. Silloin saan kohdata Hänet. Se on Majesteetin vastaanotto. Ovi on auki

En muista, mistä olen löytänyt näin hienoja ajatuksia.