3166660fxh9iv3dkh-normal.jpg


                                                 Tie Jumalan luokse

Alussa Jumala loi taivaan ja maan. Hän loi paratiisin, niin ihmeen ihanan paikan. Hän loi ihmisen, Aadamin asumaan paratiisia. Jumala puhalsi ihmisen sisimpään Elämän Hengen, joka kaipaa aina Jumalan yhteyteen. Ihminen on Jumalan luomistyön HELMI. Jumala loi ihmiselle myös avun, Eevan. Jumala iloitsi heistä ja Hänen ihastuksensa kohde olivat ihmislapset. Sitten sielunvihollinen tuli, petti Eevan ja sai nämä molemmat lankeemaan syntiin. Sielunvihollinen varasti Jumalan kauniit "helmet" ja upotti heidät synnin rapakkoon, eroon Jumalasta. Jumala vihaa syntiä, mutta rakastaa syntisiä.Jumala rakasti omia luotujaan ja tahtoi heidät takaisin itselleen. Hän antoi oman rakkaan Poikansa syntyä tänne maailmaan kärsimään ja kuolemaan meidän tähtemme, että pääsisimme Jeesuksen Kristuksen kautta takaisin Jumalan yhteyteen ja lapseuteen. Tämä on Jumalan valtava lahja js tämä lahja pitää ottaa vastaan. Jos sinä, joka luet näitä rivejä ja haluat tulla Jumalan lapseksi. Etsi seurakuntaa tai todellista uskovaa ihmistä, joka voi johdattaa sinut Jumalan luokse omistamaan tämä arvokas lahja. Jos sinulla ei ole näitä, niin sinä voit rukoilla tämän rukouksen. Rukoile se vilpittömästi, totta tarkoittaen:


Taivaallinen Isä, minä tulen sinun eteesi tälläisena kuin olen. Olen tehnyt syntiä ja rikkonut sinua vastaan. Minä pyydän, anna minulle anteeksi kaikki syntini ja rikkomukseni. Tahdon antaa elämäni sinulle. Uudestisynnytä minut Jumalan lapseksi. Kirjoita nimeni sinne Elämän kirjaan. Opeta ja ohjaa minun askeleitani sinun tielläsi. Kiitos, että saan uskoa Sinuun. Aamen.

 

                                                                                      1250184573_img-d41d8cd98f00b204e9800998e