224476_158653254209195_127668857307635_3

Olen aina kärsinyt siitä, kun Herra parantaa vain muita eikä minua. Sairastin monia vuosia pyöröhuimausta. Kaikki vain meni ympäri yhteen suuntaan. Taulut, seinät kaikki vain meni ympäri. Oli mahdoton pysyä pystyssä. Kaikki tuli ylös, ei edes vesi pysynyt sisällä. Oli vähän parempia päiviä joukossa, mutta koko ajan pyöri, toisinaan hitaammin, sitten taas kovemmin. Tätä kesti 7 viikkoa kerralla ja uusiutui joka kevät ja syksy. Sitten olin sijaisena sairaalassa. Tykkäsin kovasti työstäni. Aamulla heräsin tunteeseen, voi taas se tulee. Miten minä voin mennä töihin ja miten pysyn pystyssä ja yleensä työni hoitamaan. Olin tosi ahdistunut. Ajattelin, mahdottomuus saada vakituista paikkaa, jos tietävät mulla tälläisen taudin olevan. Minulla ei ollut muuta keinoa, kuin Herra. Otin Raamatun käteeni ja pyysin tosissani Herralta sanaa. Kerroin Hänelle kaikki pelkoni ja vaikeuteni. Pyysin Herralta sanaa. Avasin Raamatun kansista kiinni pitäen ja silmät kiinni. Sormeni osoitti tuhlaajapoikaa. Olin niin pettynyt. Vai olen minä tuhlaajatyttö. Tuon olen varmaan sata kertaa lukenut.Siinä istuessani ja vähän tyyntyessäni Ajattelin, minä pyysin sanaa Herralta. Luetaan nyt se ja se mokoma oli vielä niin pitkä. Lukeminen kesti kauan, koska kirjaimet pyörivät myös, oli tosi vaikea lukea. Kun pääsin siihen kohtaan, kun Isä sanoi vanhemmalle pojalleen: "Poikani, kaikki, mikä on minun omaani, on sinun." Minä aivan säpsähdin, mitä tässä luki. Poikani, kaikki, mikä on minun omaani, on sinun. Minä olin aivan hämmästynyt, milloin tälläinen paikka Raamattuun on ilmestynyt. Minä en ole koskaan lukenut tälläista paikkaa. Luin sen monta kertaa. Sitten tajusin, Jos kerran kaikki, mikä on minun Taivaallisen Isäni omaa on minun, silloin terve pää täytyy olla minun. Laskin omat käteni pääni päälle ja rukoilin tähän sanaan vedoten. Kiitin tuosta sanasta, mikä mulle aukeni ensi kerran. Ja kiitos Herralle pääni selveni. Taulut ja kaikki pysähtyivät. Menin iltavuoroon. Seraavana päivänä olisi aamuvuoro. Kun aamulla heräsin, taas tuo pyöriminen. Tein samoin kuin aiemmin, laitoin omat käteni pääni päälle ja rukoilin Jeesuksen Kristuksen nimessä pyöriminen kauas pois minusta. Ja kuulkaa se ei ole sen koommin tullut. Tämä on Jumalan ihmeteko. Ja tästä on yli kaksikymmentä vuotta, eikä ole tullut takaisin. Ei ketään ihmistä, vain Jumalan Sana apuna.
Kunnia Jumalalle. Hän on ihmeellinen.

1250184573_img-d41d8cd98f00b204e9800998e