00531-normal.jpg

 

 

Neljän vuoden kuluttua pojan syntymästä sain tytön. Nyt mulla on poika ja tyttö. Tytön odotusaika oli vaikea. Melkein puolet odotusajasta voin tosi huonosti. Tyttö oli kuitenkin toivottu.

 

Syksyllä oli hongonkilaista influenssaa liikkeellä ja pieni nelikuinen tyttäreni sairastui ja sai aivokalvontulehduksen jälkitautina. Eräänä aamuna vain huomasin, että tyttö on tajuttomana ja päässä oli kuhmu. (vauvalla on päässä aukile, joka myöhemmin kasvaa kiinni). Tyttö joutui sairaalaan. Rukoilin samalla tavalla kuin rukoilin poikani puolesta. Jos tyttö tulee uskoon ja perille pääsee niin anna mun pitää hänet. Taudista ei jäänyt mitään vammaa. Tänä päivänä lääketiede on niin hyvin kehittynyt. Kiitos Jumalalle tästä siunauksesta. Tänä päivänä tyttö on uskossa, kaunis, suurine silmineen,taitava käsistään. Auttaa minua monissa asioissa, kun pyydän apua. Hän on miehensä kanssa opettanut minua käyttämään tietokonetta. Sain heidän vanhan tietokoneensa käyttööni. Nyt mulla on uusi tietokone, ihan ikioma.

Poika on uskossa. Hänellä on perhe ja kaksi lasta. Näin Herra vastaa rukouksiin.

1250184573_img-d41d8cd98f00b204e9800998e