kukka%20kadessa-normal.jpg

 

Minua on puhutellut, kun Saaara ajoi egyptiläisen orjattarensa Haagarin pois poikansa kanssa. Kuinka Haagar harhailiBeerseban erämaassa ja vesi loppui. Hän heitti poikansa pensaan juurelle, kun ei kestänyt katsoa poikansa kuolemaa. Itse hän meni kauemmaksi ja istui siellä, korotti äänensä ja itki. Jumala kuuli pojan itkun. Jumalan enkeli huusi taivaasta Haagarille ja sanoi: "Mikä sinun on Haagar?"
Jumala avasi hänen silmänsä näkemään vesikaivon, josta hän sai täyttää leilinsä ja antoi pojan juoda.

Minua puhuttelee tuo Jumala näkee kaiken. Vaikka Haagar ei kuulunut Jumalan valittuun sukuun, Jumala näki ja näkee. Hän näkee jokaisen ahdistetun sydämen. Hän näkee sinut, joka luet tätä ja Hän näkee minut. Tämä täyttää sydämen levolla. Jumalan silmä näkee. Jumalan korva myös kuulee. Hänen korvansa kuulee, vaikka ääntä ei tule suusta, Hän kuulee ne sydämen huudot. Hän kuulee ja näkee sydämen janon, ilmesty minulle Herra. Ilmesty, minä en jaksa kauan, minä odotan Sinua, vain Sinua.

 

1250184573_img-d41d8cd98f00b204e9800998e