2046615c662e37vgs.jpg


Huijasi vahingossa?

Opiskeluaikana olin melko kärkäs lunttaamaan.
Kun Kristus pelasti minut, en halunnut enää tehdä sellaista.
Kerran meitä oli biologian kurssilla useampia opiskelijoita saman pöydän ääressä katsomassa numeroituja matelijan anatomian osia ja kirjoittamassa niiden nimiä. Yhden osan nimeä en saanut palautettua mieleeni. Eräs ystäväni havaitsi pulmani ja käänsi paperinsa niin, että saatoin nähdä sen. Kun näin vastauksen, sanoin [itselleni]: ”Nyt muistan,” ja kirjoitin sen paperille.

Menin huoneeseeni opiskelija-asuntolaan.
Myöhemmin, kun halusin viettää aikaa Jumalan kanssa, huomasin, että taivas oli suljettu.
Kysyin: ”Jumala, missä sinä olet? Oi Jumala, tunnut olevan niin kaukana.”
Herra puhui sydämelleni: ”Sinä valehtelit. Huijasit kokeissa.”
Sanoin: ”Jumala, olet oikeassa. Minä lunttasin. Tunnustan sen. Anna minulle anteeksi.”
Silloin Pyhä Henki sanoi: ”Mutta todistuksessasi on valhe. Sinun täytyy mennä tuon professorin luo ja oikaista asia.”
Aloin kiistellä: ”Mutta, Herra, et ymmärrä. Tämä on kristillinen opisto. Rangaistus on erottaminen.”
Ja Herra sanoi: ”Hyvä on.” Ja taivas sulkeutui.

Sitten tulin paikalle, jossa halusin enemmän Jumalaa kuin tuota opistoa. Menin professorin luo ja sanoin: ”Minun on tunnustettava teille…” ja kerroin hänelle, mitä olin tehnyt.
Hän sanoi: ”Minä tiesin sen. Sinä et ole ainoa, mutta sinä olet ainoa, joka on tullut tunnustamaan, joten annan sinulle toisen mahdollisuuden.” Juoksin takaisin huoneeseeni, laskeuduin polvilleni ja taivas oli taas auki!
Sammy Tippit