Kuva

 


Lähdin taas rollaattorin kanssa kävelylle. Pyysin Herraa puhu minulle jotain. Pitkän aikaa kuljin hiljaa ja mietin eikö Herralla olekaan mitään asiaa minulle. Siinä kulkiessani tuli tieltä kuva ja aivan kuin pomppasi ylös, aikuinen taluttaa lasta. Tielle on maalattu tila pyöräilijöille ja tila jalankulkijoille, niin tuo jalankulkijoiden kuva aikuinen taluttaa lasta tuli eteeni ja Herra alkoi puhua tuon kuvan kautta: "Minä talutan sinua ja johdatan sinua. Pysy uskollisena minulle. Älä menetä Elämän kruunuasi."
Tahdon sanoa kaikille Jeesuksen sanoilla: "OLE USKOLLINEN KUOLEMAAN ASTI, NIIN MINÄ ANNAN SINULLE ELÄMÄN KRUUNUN."


kirjoitan runon loppuun:
Kuva

Lenkillä

Lähden ulos lenkille,
pyytäen, Herra, puhu mulle
lapsellesi kaipaavalle.
Siinä kävelen ja mietin
mitä asiaa on Herra sulla.
Tahdon kuulla, sinun suulla.

Herra puhuu:

Lapseni kulje taiten
tämä matka pien.
Vaikka myrsky riehuu,
aivan pian Jeesus saapuu.
Valvo, luota, rukoillen,
kuule ääntä Jeesuksen,
nöyrin mielin totellen.

 

1250184573_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg