Kuva

Olen vielä tänäänkin niin vaikutettu viime sunnuntain tilaisuudesta Naantalissa.
Viime sunnuntaina puhujamme toi esille viisi tyhmää ja viisi viisasta neitsyttä. Tässä kohtaa toi myös tämän ajan ilmiöt ja muut esiin, kun juostaan parantumisten perässä. Puhujalla oli syvä huoli kuulijoista ja itkien sanoi, ettei halua kenenkään joutuvan helvettiin.Tässä on jokaisella tutkimisen paikka, kumpaan joukkoon minä, sinä kuulut?

Kuva

Tämän tuloksena pyydän Herralta armon ja rukouksen henkeä, että omaiseni tulisivat uskoon. olen kyllä pitkään rukoillut heidän puolestaan, mutta vastausta ei ole vielä tullut kuin parin kolmen kohdalla. Olen välillä niin väsynyt, mutta ei auta. Mullahan on suuri suku, kun meitä sisaruksia on yksitoista ja viisi on jo haudassa. En edes tunne kaikkia serkkujani, niitä on niin paljon. Tyttäreni on mulle niin rakas, mä en tiedä hänen hengellistä tilaansa.

Kuva

Emme täällä voi kulkea miten tahansa. Meillä on kilvoituksen tie ja voittaa toisia Jeesukselle. Olen kärsinyt kovasti omista sairauksistani ja kun niitä on niin paljon, saanut myös paljon tuomioita, kun en parane. Puhujamme toi puheessaan myös Lasaruksen, joka makasi rikkaan miehen oven luona paiseissaan ja koirat nuolivat hänen paiseitaan. Voi, miten tämä lohdutti minua. Lasarus, vaikka oli niin sairas, pääsi Aabrahamin helmaan. Minäkin toivon matkani päätyttyä pääseväni Jeesuksen luo.