Kuva
 

Rauhaa!
Nyt minulla on kymmenes verenpainelääke. Jalat tuli niin kipeäksi, oli pakko vaihtaa taas lääkettä. Saa nähdä, mitä tästä tulee. Rukoilin kyllä Herralta armoa, että tämä saisi sopia. Kyllä mun jalat nytkin sattuvat ja koko päivän on tuntunut, mulla on SUURET JALAT. Jos kuitenkin lakkaavat ajan kanssa.
Runsas viikko vielä tätä kuuta ja ollaan toukokuussa. Hurjaa vauhtia on aika mennyt. Olen suunnitellut mennä toukokuussa Norjaan, jos Jumala suo. Se ei ole saarnamatka, vaan Mariestadin pappipariskunta haluaisi tavata minut. Minä en halua kutsua heitä tänne, mulle tulee remontti runsaan kuukauden kuluttua. Mun kotini ei ole sellaisessa kunnossa, että haluaisin heidät tänne. Tapetit repsottavat ja ovat nuhjuiset.
Olen miettinyt, miten sitä pärjää ilman Jumalaa, en minä ainakaan. monta kertaa tulee asiaa Herralle. Eräskin sisar päätti, ettei ole uskossa enää. Kirjoitti oikein paperille,"En ole uskossa enää". Puoli tuntia myöhemmin huomasi rukoilevansa Jumalaa. Totesi, kyllä minä vain olen uskossa. Niin se on meidän kaikkien kanssa, se vain on, olemme taivaallisessa verenkierrossa. Kiitos Jumalalle.
 

Kuva
 
1250184573_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg