Kuva
MATKALLE LÄHDÖSSÄ
Kuva
Matka on tehty ja se oli valtava. Siellä ei pitänyt olla mitään kokousta. Oli Jussin 50 vuotisjuhlat.
Sain matkalle uskonsisaren, hän huolehti minusta matkan kaikissa vaiheissa. Lentokentät ovat mulle vaikeita, kun en osaa kieliä. Uskonsisarella oli lapsenlapsensa mukana, 6 vuotias tyttö. Voi kun hänellä oli jännää päästä lentokoneeseen. Häntä oli ihan mukava katsoa.


Kuva

Lentokentällä Norjassa menimme eri paikkaan. Hän meni ystävänsä luokse ja mä menin omien ystävieni luokse, minua oltiin vastassa lentokentällä. Seuraavana päivänä oli syntymäpäiväjuhlat. Mariestadista tuli tämä pariskunta, josta jo aiemmin olen kertonut. Miten mukava oli heitä tavata. Ovat tulleet minulle niin rakkaiksi. Tuli myös uskonsisar, jonka kanssa matkustin ystänänsä kanssa.

Kuva

Syötiin ja juotiin. Ruoka oli niin maittavaa. Keskustelua riitti. Mä ehdotin: pidetään seurat, jokainen saa kertoa, mitä Herra on heille tehnyt. Itse en ollut valmistanut mitään, mutta kuitenkin sain jotain sanottua. Ystävät kertoivat ihmeellisiä juttuja mitä Herra oli tehnyt heidän elämässään. Jeesus elää ja toimii vieläkin. Viime yönä tulin kotiin uskonsisaren kanssa. Kyllä mä olen väsynyt matkan jälkeen.

Matkalla aina rähjääntyy, niimpä laitoin aamulla pesukoneen päälle.

Kuva

1250184573_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg
_______________