NIILLE, JOTKA MYÖNTÄVÄT OLEVANSA LÄHELLÄ TAI JOPA OHITTANEENSA LOHDUTUKSEN VASTAANOTTORAJAN, ON VIELÄ HYVIÄ UUTISIA!

Jumalan sana sanoo, että vielä on toivoa! "Näin sanoo Herra: Pidätä äänesi itkusta, silmäsi kyynelistä, sillä sinun työstäsi on tuleva palkka, sanoo Herra, ja he palajavat vihollisen maasta" Jer. 31:16. Toisin sanoen: "Lakkaa itkemästä, lakkaa valittamasta. Minä palkitsen sinun uskollisuutesi!"

"Sentähden rakkaat veljeni, olkaa lujat, järkähtämättömät, aina innokkaat Herran työssä, tietäen, että teidän vaivannäkönne ei ole turha Herrassa" 1, Kor. 15:58. Rakkaat ystävät, teidän itkunne ja rukouksenne eivät ole menneet hukkaan! Kaikki tuskanne ja kyyneleenne ovat olleet määrättyä tarkoitusta varten.

Jumala sanoo teille: "Ajattelepa tarkoin. Sinä näet vain omat olosuhtteesi - epäonnistumisen, tappion, hedelmättömyyden. Niimpä sinä sanot: "Olen lopussa". Mutta minä sanon, että olet alussa! Minä näen sen palkinnon, jonka olen antava sinulle. Minä olen varannut vain hyvää sinua varten - ihmeellisiä asioita. Lopeta siis itkusi!"

Rakas pyhä, salli Jumalan Hengen parantaa sinut kaikesta katkeruudesta, suuttumuksesta ja vihasta - ennen kuin ne tuhoavat sinut! Sinä voit nähdä vain raunioita elämässäsi, mutta Jumala näkee korjausta! Salli Hänen korjata ja nostaa sinut entiselleen ympäröivästä tuhostasi. Hänellä on vain hyvää mielessään sinua varten, ja "hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät" Heb. 11:6.

David Wilkerson kirjasta: Herra minuun koskee.