kukka%20kadessa-normal.jpg

 

Mikä sinulla on kädessäsi?

Jer. 29:11. Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.

 

Minä annan teille tulevaisuuden ja toivon. Oletko sinä onnellinen? Onko sinulla kaikki hyvin?

Noin viisitoista vuotta sitten en kokenut olevani onnellinen. Elämäni oli harmaata. Ei ole helppoa olla huonokuuloisena kuulevien joukossa.

 

Muistan elävästi vielä, kun kokoonnuimme Karvetissa ja eräs sisar rukoili edessä ja hän sai tiedon sanan: joku kokee elämänsä harmaaksi. Purskahdin itkuun ja sisar rukoili puolestani. Sen jälkeen Herra puuttui elämääni muuttaen sitä. Ensin soi puhelin ja se tuli Rovaniemeltä, soi taas ja taas. Kaikki kolme Rovaniemeltä ja he pyysivät rukousta. Olin ymmällä, mutta tartuin tilaisuuteen ja rukoilin niin kuin osasin. Olisin paljosta jäänyt paitsi, jos olisin kieltäytynyt. Sen jälkeen tuli soitto Viitasaarelta, Tampereelta, Kajaanista, Raumalta, voi, en muista kaikkia paikkoja, mistä ne tulivat. Niitä tuli paljon. Näin Herra rikastuttaa elämää. On tärkeää, että menee rohkeasti virtaan, muuten jää rannalle.

 

2 Moos. 4:2 Herra sanoi hänelle: Mikä sinulla on kädessäsi? Hän vastasi: Sauva.
 

Mikä sinulla on kädessäsi?

 

Kysyn tätä sinulta, Mikä sinulla on kädessäsi? Onko sinulla kynä? Anna se Herralle. Hän haluaa antaa sinulle takaisin kirjoitettavaa. Saat kynäsi kanssa olla siunaukseksi monelle. Se on parasta elämää, kun Herra toimii sen kautta.

 

Kerron tapauksen rohkaisuksi sinulle: Muistan kauan sitten olin Turun vapaakirkossa ja siellä oli puhujana Turun helluntaiseurakunnan nuoriso työntekijä. Puheen lopussa häneltä tuli profetia jotenkin tähän tapaan: ”Ota käteesi kynä ja kirjoita, mitä minä sinulle puhun”. Tunsin, että se tulee kohti, mutta minulla ei ole luonnollisia taipumuksia siihen. Jäin lapsena sairastetusta aivokalvotulehduksesta yksinkertaiseksi. Minä en todellakaan osannut.

 

Herra on ihmeellinen. Hän opettaa ihan kädestä pitäen. Minulla on kirja nimeltä ”Virtoja erämaassa”. Kerran luin sitä ja yhtäkkiä koin Herran sanovan: Kirjoita tämä Anulle. Hain kortin ja kirjoitin sen kohdan kortin taakse. Kirjoitin osoitteen ja laitoin postimerkin. Annoin sen postin kuljetettavaksi. Seuraavan kerran kun näin Anun, hän kysyi minulta: ”Maila, mistä tiesit, että minulla oli vaikeaa?” Sanoin vain: ”En minä tiennytkään, mutta Herra tiesi”. Tähän mennessä olen saanut kirjoittaa monia kirjoituksia RISTIN KANSA nimiseen lehteen.

 

Onko sinulla kädessäsi nenäliina? Anna se Herralle. Hän haluaa rikastuttaa sinua sen kautta. Saat kuivata itkevien kyyneleitä. Herra antaa lohdutuksen sanoja, joilla saat lohduttaa toisia.

 

Onko sinulla kädessäsi kitara? Anna se Herralle. Anna myös huulesi Herralle. Hän antaa siihen sen ihanan soinnun, jota aina halutaan kuulla. Hän antaa satakielen sinun sydämeesi. Hän voi täyttää suusi Jumalan sanoilla.

 

Onko sinulla tyhjät kädet? Ojenna ne tyhjät kädet Herralle. Hän tahtoo täyttää ne taivaallisilla rikkauksilla, joita saat jakaa muille. Hän ei anna niitä sinun itsesi nautittavaksi, vaan annettavaksi muille. Näin Herra haluaa muuttaa sinun elämääsi. Antaa jotain parempaa, jolla on arvoa iankaikkisuudessa. On mielenkiintoista elää Jeesuksen kanssa.

 

 

2 Tess. 1:11 Sitä varten me aina rukoilemmekin teidän puolestanne, että meidän Jumalamme katsoisi teidät kutsumisensa arvoisiksi ja voimallisesti saattaisi täydelliseksi kaiken teidän halunne hyvään ja teidän uskonne teot,
1:12 että meidän Herramme Jeesuksen nimi teissä kirkastuisi ja te hänessä, meidän Jumalamme ja Herran Jeesuksen Kristuksen armon mukaan.

1250184573_img-d41d8cd98f00b204e9800998e