2868761nzc9vgru85-normal.jpg

 

HERRAN AARREKAMMIO

 

Herra avaa sinulle rikkaan aarrekammionsa, taivaan, antaakseen sinun maallesi sateen aikanansa ja siunatakseen kaikki sinun kättesi työt; ja sinä lainaat monelle kansalle, mutta sinun itsesi ei tarvitse lainaa ottaa. 5 Moos. 28:12.

 

Sinun aarrekammiosi on rikas, Jumala. Sieltä ei puutu mitään. Uskossa saan käydä sen jokaisessa huoneessa. Ovet ovat avoinna ja sinä iloitset siitä, että otan itsellenikin runsaasti aarteita.

 

Tulen taas tänäki aamuna. En tiedä, mitä päivä tuo tullessaan. Mutta sinä tiedät sen. Ja sinä annat minulle tuhlaten runsaasta varastostasi.

 

Lupaat siunata kaiken työni. Ilman sinun siunaustasi kaikki jää turhaksi.

 

En tarvitse mitään pääsylippua aarrekammioosi. Minulta ei vaadita muuta kuin että häluan elää rehellisesti kasvojesi edessä. Jos olen epärehellinen, olen varas, ja ovet pysyvät kiinni minun edessäni. Mutta armahdetuille syntisille on pääsy vapaa ja aarteita riittää loputtomasti.

 

Hyvä Jumala, anna siis minulle, mitä tätä päivää varten tarvitsen.

Fredrik Wislöff