karitsa%20syliss%C3%A4.jpg

 

Herra sotii teidän puolestanne, ja te olkaa hiljaa.

2. Moos. 14:14.

 

Näin sanottiin muinoin Jumalan kansalle sen ollessa äärimmäisessä hädässä. Ihmeellisellä tavalla se sai kokea Jumalan valmistaman pelastuksen.

 

Tänään minä kuulen samat sanat. Sinä armollinen Jumala! Juuri tuollaista lupausta tarvitsen tänään. Sinä lupaat sotia puolestani. Minun on oltava hiljaa. Auta siis minua, Jumala, todella pysymään hiljaa. Jos otan asiat omiin käsiini, saatan helposti pilata suunnitelmasi. Se mikä on vaikeaa, sotkeutuu kokonaan. Voimani tulee olla hiljaisuudessa ja luottamuksessa. Sinä taistelet puolestani. Sinä panet asiat järjestykseen. Sinä raivaat tien. Minun on odotettava hiljaa, kunnes kohotat mahtavan kätesi ja tartut asioihin.

 

Uskossa lohduttaudun lupauksellasi ja odotan sinua. Sinä sodit puolestani, ja minun on oltava hiljaa.

Fredrik Wislöff