unnamed.jpg

 

Olen tänään niin onnellinen. Herra auttoi kaihileikkauksessa. Olen joka päivä katsellut ikkunasta kuinka kaikki on niin selvää. Nekin harmaat pallot ovat hävinneet, jotka häiritsivät näkökenttääni.:D Soitin sairaalaan ja kysyin, mitä ne ovat, sanoivat niiden olevan iän tuomaa muutosta lasiaiseen. Olen rukoillut, että Herra häivyttäisi ne pois. Herra on todella ne häivyttänyt pois. Herralta tulee apu. :D
Kerrosta ylempänä asuu nainen, joka tulee tiputtamaan silmääni tipat. Jumala on senkin järjestänyt. Hän on niin suuri ja voimallinen. :D
Olen selvästi tuonut värini hänelle ja meillä on mielenkiintoiset keskustelut joka kerta. Hän ei ole uskossa. Jumalani, anna mun voittaa hänet sinulle, tai niinpäin se on Jumala vetää ihmistä luokseen. Kaikki tulee Häneltä, ei meistä. Kuitenkin, minä janoan sieluja Jumalalle.


Kuva

Maila mummeli tässä haastaa:
Jeesus riittää. Jeesus riittää kaikkeen. Hän riittää sinullekin, Hän riittää minunkin ongelmiini. Mulla on vielä yksi ongelma, unettomuus. Mulla on nukahtamispillerit, mutta haluan päästä niistä pois. Jeesus voi ja tahtoo auttaa. Hän tahtoo auttaa sinua sinun ongelmissasi. Älä pakene Häntä, vaan kerro hänelle koko sydämesi halajaminen. Jeesus katsoo niin rakkaasti sinuun ja odottaa, mitä toivot Hänen tekevän sinulle.

1250184573_img-d41d8cd98f00b204e9800998e