Kuva
 

UNOHDIN EDELLISEEN KERTOA:

Kuva

Minulla on kerrottavana iloinen uutinen. On löytynyt lääke, joka sopii. Minulla oli yksitoista lääkettä ja jokaisesta tuli kovaa yskää ja nuhaa. Olin jo niin toivoton. Kerran Jumalan palvelija sanoi: "Maila, löytyy vielä yksi lääke". Nyt se on löytynyt. Olen niin onnellinen. Meillä on suuri Jumala, joka seuraa meitä kaikkia. Aikansa kestää vaikeus, sitten Herra sanoo: "Nyt riittää",
 
Kuva
Jeesus sanoi, kun rukoilette, mene kammioosi ja rukoile Isääsi, joka on salassa. :-D
Kammio on ihmeellinen paikka. Isä odottaa meitä siellä valmiina. Isä haluaisi puhua sydämillemme. Hän on meidän terapeuttimme, emme tarvitse maallisia terapeutteja. Hän haluaa lohduttaa ja myöskin nuhdella ja sanotaan, nuhtelu on rakkautta, koska se johtaa oikealle tielle. Saakoon kammio olla meille hedelmällinen paikka.



Jeesus Kristus, meidän Vapahtajamme, meidän toivomme ja rakkautemme kohde. Siunaa ja johdata meitä pientä laumaasi kulkemaan Sinua seuraten.

Eilen olin talossani olevassa Raamattupiirissä. Meitä on siellä vain kolme, mutta ei se haittaa. Olen huomannut Raamattupiirit ovat uskoville sellaisia, että siellä käydään hyvin vähän. Suuret massakokoukset vetävät heitä. Minua ne eivät saa mukaan.

Kuva