puun sisällä.jpg

 

Ilm. 12:11. Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.

Muistui eräs tapaus , kun olin hiljattain tullut uskoon, asuin silloin Kurjenmäessä. Jalkakäytävä oli hämärä, oli siellä kyllä katuvalot, mutta ne valaisivat huonosti. Kävelin aina tuon matkan, minulla ei ollut rahaa bussimatkoihin, olin vain köyhä maalaistyttö. Kerran olin taas kävelemässä rukouskokouksesta kotiin, silloin tuli vastaan mies polkupyörällä, minut nähdessään hän pysähtyi ja heitti pyöränsä sivuun, tarrautui minuun kiinni. Sydämeni melkein pysähtyi, niin kovin pelästyin. Sitten sanoin kovalla äänellä: " Jeesus on minut verellään pessyt ja olen Jeesuksen oma enkä huoli mitään tuollaista, mitä mielessäsi on." Mies irrotti otteensa ja oli tosi hölmistyneen näköinen. Minä pääsin karkuun Jeesuksen todistuksen kautta ja mistä liekin muusta. Kiitos, kiitos Jeesus.