Kuva

Jos Herra suo, menen 20 päivä toukokuuta Norjaan. Menen uskon sisaren kanssa, koska minun kävelyni on niin vaikeata selkäni takia. Olen matkalla vain kolme päivää. Kaikki riippuu Herrasta. :)

Kuva

Miranda kysyi, onko tämä pappipariskunta sama, jossa minä olin, vastaan kyllä.
Sinähän silloin rukoilit matkani puolesta ja tapahtui että, eräs sisko näki kuinka Jeesus käveli seurakunnan keskikäytävää pitkin eteen. Tämä oli minulle tärkeä ja rohkaiseva asia. :clap:

Kuva

Kirjoitan tähän vielä Virtoja erämaasssa kirjasta pienen pätkän:

Kuva

VIELÄKIN MINÄ SANON ILOITKAA! FIL. 4:4.

On hyvä iloita Herrassa. Ehkä olet yrittänyt iloita mutta ensimmäisessä yrityksessäsi epäonnistuit. Älä siitä välitä, yritä uudelleen! Ja vaikka et tunne iloa, et löydä syytä siihen, et saa lohdutusta ja rohkaisua siihen, iloitse kuitenkin! Kun joudut erilaisiin kiusauksiin, pidä se ilona, ja Jumala lukee sen hyväksesi! Luuletko, että Isäsi sallii sinun kantaa Hänen voittonsa ja ilonsa viiriä taistelukentälle ja sitten vain kylmästi pysähtyy syrjästä seuraamaan, miten vihollinen vie sinut vangikseen tai miten joudut peräytymään taistelussa? Ei koskaan! Pyhä Henki vahvistaa sinua rohkeassa etenemisessäsi ja täyttää sydämesi ilolla ja ylistyksellä. Ja sinä koet sisimpäsi avartuneen ja virvoittuneen Hänen voimastaan. Herra, opeta minua iloitsemaan Sinussa aina ja ikuisesti!
J.H. Jowett
                                                                                            1250184573_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg