Kiinan-normal.jpg

 

Olen ollut niin vaivaantunut, kun on ollut paljon kipuja ja vaivoja. Ensinnä mun jalat ovat erittäin kipeät ja muitakin kipuja. Yksi elämää haitannut on ollut vilu. Minua on palellut ihan hirveästi. On ollut toppatakki sisällä päällä. :?: Mikä mua oikein vaivaa? olen tuskissani asiaa kertonut Jeesukselle. Voihkaissut aina välillä. Taas pyytänyt taivaan Isältä apua. En ole lääkäriin mennyt. En ole lääkäriä vastaan, vaan en ole saanut toimeksi. En ole myöskää pystynyt kotitöitä tekemään.
Sitten taas itkin ja kerroin Jeesukselle vaivoistani ja vilustani. Mulle tyli yks asia mieleen ja uskon sen olleen Jumalasta. Kun sain yhdeksännen verenpaineenlääkkeen, apteekissa sanottiin, että voin ottaa Thyroxin(kilpirauhaslääke) ja verenpainelääkkeen yhtaikaan aamulla ensimmäiseksi tyhjään vatsaan. Minulle tuli oivallus, että otankin nuo lääkkeet erikseen, ensin Thyroxin ja puolen tunnin päästä verenpainelääkkeen, sitten jatkan nukkumista. Nyt olen
viisi päivää ollut niin, ettei mua ole palellut. Toissapäivänä sain niin paljon toimeksi, että pesin makuukamarin ikkunat ja siivosin kunnolla koko kamarin. Olen ollut niin kiitollinen Jumalalle. Olen nostanut molemmat käteni ylös ja kiittänyt ja ylistänyt Herraa: Herra, Sinä olet niin ihana ja ihmeellinen, kiitos että Sinä aina autat. :D:D:D

1250184573_img-d41d8cd98f00b204e9800998e