Kuva
 

Minun pitäisi saada remontti kotiini ensi kesänä. Olen miettinyt, pitäisi saada yksi korkea kaappi pois, että tulisi tilaa enemmän. Tyhjensin kaapin ja järjestin tavarat uuteen paikkaan. Sitten en oikein tiennyt, miten saan mahtumaan kaikki. Kyselin Herralta ja juttelin ja kerroin asioita, miten mä voisin kaikki järjestää. Joku voisi pitää minua ylihengellisenä. Ei se haittaa. Olen tottunut juttelemaan Jeesukselle, kun asun yksin eikä ole juttukaveria. Mulla voi olla paljonkin asiaa Jeesukselle. Kuinkas kävikään, ajatusmaailmaani tuli ideoita, noin ja noin. Kaikki meni hienosti. Uskon Herran auttaneen minua. On hyvä olla lapsenmielinen. Matt. 11:25 sanotaan: Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille." Ja toisessa paikassa sanotaan, Matt. 18:1-4. Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?"
2 Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä
3 ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.
4 Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.

Minä en kylläkään ole suurin, olen yksinkertainen ja vähäinen, mutta Jeesus on mulle rakas.
 
1250184573_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg