fillari.jpg
 
Vaikka luin aamulla Raamattua, niin mulla oli vain nälkä. Nälkä, mitä Herra tahtoo minulle sanoa ja pyysin tosissani, sain:

Jer. 15: 15. Herra, sinä sen tiedät. Muista minua ja pidä minusta huoli ja kosta puolestani minun vainoojilleni; älä tempaa minua pois, sinä, joka olet pitkämielinen. Huomaa, kuinka minä kannan häväistystä sinun tähtesi.
16 Sinun sanasi tulivat, ja minä söin ne, ja sinun sanasi olivat minulle riemu ja minun sydämeni ilo; sillä minä olen otettu sinun nimiisi, Herra, Jumala Sebaot.

1kiit.jpg

Tämä tyydytti minut. Kiitos rakas Jeesus, sinä sen tiedät ja pidät minusta huolen. Sinun Sanasi tosiaan tulivat ja minä söin ne. Sinun Sanasi olivat sydämeni ilo ja riemu; minä olen otettu sinun nimiisi. Voi, miten sydämeni täyttyi ilolla. Mikään ei ole niin hyvää kuin Jumalan Sana. Sitä ehtaa Jumalan Sanaa ja kun se tulee ja täyttää sisimmän. Kiitos Isä.
 
1250184573_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg