Kuva

 


Olen ollut viime aikoina vähän vaivainen. Verenpaine on noussut ja on ollut vaikea pysyä pystyssä. Olin eilen lääkärissä ja sain lisää verenpainetta alentavaa lääkettä. Nyt tuntuu kutiavan joka puolelta. Katsotaan, mitä tästä seuraa.Turvaan Herraan ja painaudun Häneen. Hän on minun sieluni apu.

Kuva

Murhemielin saan nyt tulla,
Sun etees rakas Herrani.
On asiaa niin paljon mulla
saan Sulle kertoa ne Rakkaani.
Mä kaipaan läsnäoloasi
se tyydyttää mun sydämeni,
ja kaikki murheet hoidat parhaakseni.
Uskossa saan jo kiittää kaikesta,
mit annat mulle armosta.

Miten valtavaa on omistaa
Sellainen kuin sinä olet, Herrani.
Oih, rakkautta armahtavaa
saan kokea sun luonas Rakkaani.
Et pois sä luotas työnnä mua
vaan luokses kutsut lähellesi.
Ruokailemaan, lepäämään.
On hyvä olla johdossasi,
ja kiittää aina armostasi.

Sain äsken tuon toisen säkeistön lisää.

1250184573_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg