Muut aiheet 177.gif
 
Olin  viime viikolla Yläneellä. Sekin toiminta loppuu. Hannu puhui lampaista ja sai yleisön mukaan keskusteluun. Ihan kiva niin, ettei aina tarvi olla passiivisena. Keskustelu luisti mukavasti. Siellä oli joillakin ollut lampaita ja kertoivat niistä. Lampailla on paljon yhteneväistä meidän kanssa. Mä sanoin leikkisästi, lampaat ovat kovia määkimään ja me olemme kovia myös pyytämään ja "määkimään" ja olemme myös jukuripäisiä.
Lopussa oli pienet myyjäiset ja mä olin mannekiinina.


Kuva
 
Tuo kuva todistaa sen, mitä jo lapsena sain kuulla, että olen vanhan muijan näköinen. Hih ;)
No minä olen sen näköinen kuin Herra on minusta tehnyt ja minun on tyytyminen siihen. Ei minun tarvitse ollakkaan mikään kaunotar, kunhan vain olisin sisäisesti kaunis. Voi, kunpa olisin Herralle mieluinen.
 
1250184573_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg