Kuva
Mitä minun sydämelleni kuuluu?
Kerrompa sen tässä. Verenpainelääke teki taas oman pahan oireensa ja soitin terveyskeskukseen. Lääkäri soitti takaisin tunnin kuluessa. Kerroin hänelle lääkkeestä ja sen sivuoireista, mitä koin. Hän määräsi uuden verenpainelääkkeen. Nyt minulla on yhdestoista verenpainelääke.

Kuva

Vanha lääkärini sanoi kerran: "Minä en enää tiedä mitä minä sinulle annan". Minulle ei sovi mikään lääke. Saan niistä allergiaa ym. Luin kuitenkin, mitä siinä sanottiin. Olin aika kauhuissani niistä sivuvaikutuksista, mitä siinä oli. Eihän niiden tarvitse minulle tulla. En kuitenkaan voinut sille mitään, että PELKÄSIN. Mietin, mitä minä pelkään, en pelkää mennä kotiin taivaaseeen, vaan pelkään niitä kauheita kipuja siitä lääkkeestä.

Kuva

Siinä aamupäivällä peloissani eräs rakas uskonsisar soitti minulle ja kuultuaan kuulumiseni, alkoi rukoilla puolestani. Se tuntui hyvältä ja pelkoni hävisi. Kiitos Jumalalle tästä sisaresta. Uskon Jumalan vaikuttaneen hänen sydämessään soittamisen minulle. Minulla on nyt turvallinen olo. Saan olla Jumalan suurissa käsissä.


Kuva
 
1250184573_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg