Kuva
Nyt on aika kova pakkanen. Minä kannoin kaikki pakasteet parvekkeele ja suojasin ne, ettei linnut kaki ja noki. Sulatin pakasteeni. Mulla ei ole itsensä sulattavaa pakastetta. Se sulaminen kestää oman aikansa. Pesin pakasteeni hyvin.
Kuva

Siinä pestessä Herra alkoi puhua sydämen kylmyydestä. Aloin miettimään, onko minun sydämeni kylmä, niin että jotka lähelläni ovat nekin kylmenevät. Vievätkö heidän tiensä pois päin Herrasta minun lähelläni. Se olisi kauheaa. Minä haluan olla Herraa lähellä, se on minun onneni.
Rukoilen alati, Herra muuta minut. Täällä maailmassa on niin väkevät pahan tuulet, jotka tahtovat temmata mukaansa.
Mä uskon, että Herran silmä valvoo jokaista, joka tahtoo elää lähellään ja johdattaa oikeaa tietä. Kiitos, kiitos Jeesus.

1250184573_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg